Ak ste na nás natrafili, s najväčšou pravdepodobnosťou máte doma malého nerečníka - komoliča, brbloša, bľabotača, pazvučníka či rukonohomluvca. Alebo z neho nie a nie dostať ani hlásku. 

Aj my sme si tým ako rodičia prešli a nevedeli sme sa dočkať, kedy z nášho malého pokladu “vypadnú” prvé zreteľné slová. A rýchlo sme zistili, že v tom nie sme sami.

„Vieme, že všetkému rozumie. Keď mu poviem, nech mi prinesie knihu alebo topánky, urobí to bez problémov. Ale keď sa ho spýtam, čo chce na večeru, len ukáže prstom alebo robí zvuky, ako keby nemal slov. Je frustrovaný, a my začíname byť tiež.“

„Keď vidím jeho rovesníkov, ako si veselo spievajú a hovoria celé vety, pýtam sa, kde sme spravili chybu. On je taký šikovný, v kockách, v kreslení, no slová mu akosi neprichádzajú. A keď to spomeniem rodine, len mi povedia, že každý dieťa je iné, ale mňa to stále trápi.“

„Všetci doma vidíme, ako sa veľmi snaží hovoriť, ale keď mu nerozumieme, začne nerváčiť a plače. Hovorí ,,svoje" slová, ale my nevieme, čo tým myslí. Snažíme sa ho pochopiť, ale je to ťažké a keď mu nerozumieme, je z toho smutný.“

„Naša dcérka je už v škôlke, ale stále jej slová nevychádzajú z úst tak, ako by mali. Keď sa má zapojiť do rozprávania alebo odpovedať učiteľke, je ticho alebo hovorí tak, že jej ani učiteľka nerozumie. Bojím sa, že bude mať problémy v učení.“

Nevzdali sme to, hľadali a testovali sme rôzne metódy, čítali knižky, no podvedome sme vedeli, že nič z toho veľmi nepomáha. Rozhodli sme sa teda na to ísť hravou formou a povolali si k sebe odborníkov na reč a detskú psychológiu.

A tak vzniklo CingyLingy.

Kartičky Rapotačky sme navrhli podľa logopedických postupov tak, aby boli vhodné pre malé deti, ktorým zaostáva reč, navštevujú logopéda, ale aj pre tie, ktorých vývin reči je v poriadku, no rodičia to chcú podchytiť skôr, ako sa dieťa samé rozhovorí.

Kartičky pomáhajú v rozvoji reči hravou formou. Postupným opakovaním jednotlivých slabík a trpezlivým tréningom dieťaťko začína vyslovovať a spájať prvé prvé zreteľné slová.

Cvičenie doma v známom prostredí je skvelou formou tréningu reči bez potreby zdĺhavého študovania odbornej literatúry z kníh a komunikačných techník, v ktorých sa musí rodič naučiť orientovať. To si vyžaduje veľa času, čo je popri iných povinnostiach náročné. Kartičky Rapotačky vám túto situáciu uľahčia a prinesú pri pravidelnom cvičení počuteľné výsledky. 

Okrem kartičiek pre vás pripravujeme ďalšie praktické edukačné produkty, ako abecedné logopedické plagáty, kde má dieťa obrázky stále na očiach a fixuje si tak jednotlivé slová.

Ďalšie produkty budú vždy krásne dopĺňať tie, ktoré už budú v predaji.